Yes, het is goedaardig!

Logo_LUMC

Na 2 weken in spanning te hebben gezeten kreeg ik gisteravond een telefoontje van mijn arts, ik blijk een Lipoom in mijn dijbeenbot te hebben.
Een lipoom (Lat: lipoma) is een goedaardig gezwel van vetweefselcellen.

Medische omschrijving:

Ovaalvormige laesie van 5,3 cm, DD. Chondrotumor, reusceltumor,
intraossaal ganglion.

 

14 gedachten over “Yes, het is goedaardig!”

Reacties zijn gesloten.

Scroll naar boven