
Na 2 weken in spanning te hebben gezeten kreeg ik gisteravond een telefoontje van mijn arts, ik blijk een Lipoom in mijn dijbeenbot te hebben.
Een lipoom (Lat: lipoma) is een goedaardig gezwel van vetweefselcellen.
Medische omschrijving:
Ovaalvormige laesie van 5,3 cm, DD. Chondrotumor, reusceltumor,
intraossaal ganglion.

Wat zal je in spanning hebben gezeten! Maar hoe kom je er vanaf, of gaat dat niet?
Goed nieuws trouwens! Gefeliciteerd 🙂
Gelukkig! Da’s een opluchting! maak er een mooi weekend van!
Wat heerlijk voor jullie!