Sonja van Mourik 9 maart 2015 om 12:51 Ik weet het: mannen die niet zwaar mogen tillen kunnen daar met 1 hand een beetje tegenaan leunen! :P, !
Sylvie van Rooijen 10 maart 2015 om 08:52 Klopt! Alleen mannen snappen dat jullie soms heel slap zijn.
Oh.
Ik weet het: mannen die niet zwaar mogen tillen kunnen daar met 1 hand een beetje tegenaan leunen! :P, !
Inderdaad dus…
Klopt! Alleen mannen snappen dat jullie soms heel slap zijn.