
Na 2 weken in spanning te hebben gezeten kreeg ik gisteravond een telefoontje van mijn arts, ik blijk een Lipoom in mijn dijbeenbot te hebben.
Een lipoom (Lat: lipoma) is een goedaardig gezwel van vetweefselcellen.
Medische omschrijving:
Ovaalvormige laesie van 5,3 cm, DD. Chondrotumor, reusceltumor,
intraossaal ganglion.

Gefeliciteerd!!!
opluchting gefeliciteerd
Goed nieuws!!!
1000 kusjes van deze kant
Gelukkig goed
En delen met je lieve vrouwtje
Gelukkig maar!
Top;-) (b)
gelukkig, neem er lekker drankje op
Gelukkig maar, ik ben hartstikke blij!!
Goed nieuws, fijn!
Yes!!!! Heel goed nieuws!