Foto

Foto

Bierfust opduiken

Vandaag om 14.00 uur lag ik in de Oudezijds Voorburgwal om een bierfust van Brouwerij De Prael op te duiken, deze

Foto

Gaat steeds beter met de knie

  Chirurg gesproken, bleek toch een behoorlijke radiale scheur in mijn meniscus te zitten, hierdoor uiteindelijk 1/4 binnen meniscus weggehaald! 

Scroll naar boven