Bierfust opduiken

Vandaag om 14.00 uur lag ik in de Oudezijds Voorburgwal om een bierfust van Brouwerij De Prael op te duiken, deze was 2 weken geleden letterlijk tussen wal en schip gevallen.

Ik kan je vertellen, 30 cm onderwater zie je echt niets meer, zo donker was het. Dus zoek en berg ging niet op zicht maar echt op gevoel. Na een fiets, flesjes en een ijzeren staaf vond ik de bierfust op 2,5 meter diepte.  

Foto’s van de Bierfust komen nog!

Als dankt kregen we (Marcel, Marco en ik) een gratis bierproeverij! Het was heerlijk 
 
En tenslotte ook nog een fles Quadrupel en mogen we een dag komen bierbrouwen!  

Soms is Amsterdam zo mooi!  

Scroll naar boven