1/4 binnen meniscus weggehaald.Door Johan / 30 april 2015 De scheur is er geheel uitgeknipt, voor de rest was mijn knie erg mooi van binnen, kraakbeen perfect, knie- en kruisbanden zagen er goed uit!
Anne-Rose van Kessel 30 april 2015 om 22:50 Laat je maar goed verwennen Johan, is het goed gegaan en hoe lang moet je herstellen?
Gelukkig zeg! komt helemaal goed dus.
Gelukkig zeg! komt helemaal goed dus.
Goed herstel gewenst!
Beterschap!
Sterkte met herstel
Laat je maar goed verwennen Johan, is het goed gegaan en hoe lang moet je herstellen?
Hey zwager, beterschap gewenst!
Beterschap!