1/4 binnen meniscus weggehaald.

De scheur is er geheel uitgeknipt, voor de rest was mijn knie erg mooi van binnen, kraakbeen perfect, knie- en kruisbanden zagen er goed uit!

8 gedachten over “1/4 binnen meniscus weggehaald.”

Reacties zijn gesloten.

Scroll naar boven