Gezellig met z’n 4-tjes op de foto

20120707-232259.jpg

2 gedachten over “Gezellig met z’n 4-tjes op de foto”

    1. Dank je, komt idd heel erg weinig voor, zeg maar gerust bijna nooit! Tot er een familielid vind dat we op de foto moeten 😉

Reacties zijn gesloten.

Scroll naar boven