Johan 10 augustus 2012 om 12:06 Dank je, komt idd heel erg weinig voor, zeg maar gerust bijna nooit! Tot er een familielid vind dat we op de foto moeten 😉
Nice!
Komt zo weinig voor hè, een foto met z’n allen… 🙂
Dank je, komt idd heel erg weinig voor, zeg maar gerust bijna nooit! Tot er een familielid vind dat we op de foto moeten 😉