IJsjes maken, samen met vriendinnetje Tsedey!

20120823-111851.jpg

1 gedachte over “IJsjes maken, samen met vriendinnetje Tsedey!”

  1. Harry, Margriet en Tsedey

    Ja, het was super gezellig met jullie! Bedankt voor de heerlijke en gezellige bbq! We waren donderdagmorgen pas om 09:30 uur thuis… We hebben alles gehad onderweg; noodweer, file en natuurlijk weer een keer verkeerd gereden…. Toen de auto maar aan de kant gezet en even een paar uurtjes slapen.

    Tsedey vraagt hoe het met de mossel gaat?

    Veel liefs van ons en hopelijk tot gauw!

Reacties zijn gesloten.

Scroll naar boven