Nordica Fire Arrow F3
Welkom nieuwe skischoenen… sorry oudjes ik moet jullie echt gaan weggooien nu… De Fire Arrow F3 van Nordica is […]
Welkom nieuwe skischoenen… sorry oudjes ik moet jullie echt gaan weggooien nu… De Fire Arrow F3 van Nordica is […]
Heerlijk dagje gehad met mijn kanjer! Gewinkeld, o.a. bij de koopgoot … Daarna heerlijk susi gegeten bij Sumo. Op naar
Ingeschreven, samen met Mirjam gaan we deze obstacle run doen! Nu keihard gaan trainen!! https://player.vimeo.com/video/178464289
Helaas van dichtbij meegemaakt, achteraf blij dat ik heb kunnen helpen. 50 meter voor ons een gigantische ongeluk, ongeluk zelf
Heerlijke dag op het strand, wel erg veel kooplui… Iedereen lekker het water in en uiteraard weer een zandkasteel gemaakt,
Alleen maar lokale mensen komen hier om te zonnen en te zwemmen, zeer leuk om een kijkje te nemen. Naast