10km Bootstart van Texel

Heerlijk gelopen en een pr voor mij!

4:59min/km vind ik best knap.

De medaille ziet er niet uit dus die laat ik niet zien, maar het shirt vind ik super gaaf met alle namen van de lopers op de achterkant!

Scroll naar boven