YEAAHHH . Samen met Paul Versteijlen deze nachtrun doen!
Wij starten in het celblok van 22:15 Nachtapothekers 16 KM
Hierbij een voorproefje om vast in te komen:
“de Breakout Aftermovie 2016”
En hieronder een video van iemand die de 2016 versie heeft gelopen met een videocamera.
Alle objecten in beeld!
