Alleen maar lokale mensen komen hier om te zonnen en te zwemmen, zeer leuk om een kijkje te nemen.
Naast de weg een stijle wand met onderaan allemaal vlakke stenen met her en der handdoeken van personen die aan het zonnen of zwemmen zijn!
Dus ook wij ertussen gedoken met onze handdoeken…de eerste keer dat je van een steen het water inspringt is het best wel eng maar vooral koud 😉
Daarna valt het mee en word het steeds leuker, zelfs de kinderen konden ervan genieten!



