Zojuist bedankje uitgereikt gekregen – Politie Hoofddorp bedankt!

Bedankje Politie

Vanavond zal ik hem heerlijk gaan opeten, waarschijnlijk de volgende ochtend weer naar de sportschool om het eraf te trainen.

facebook post op de pagina van de Politie Hoofddorp: Linkje

Politie Hoofddorp super leuk dat jullie dit doen!
Zoals ik al eerder had vermeld heeft de auto die op het paaltje stond geen schade opgelopen, eind goed al goed!

Twitter Politie Hoofddorp
Facebook Politie Hoofddorp
de Telegraaf

 

Foto: Politie Haarlemmermeer/Facebook

Politie lost belofte in: Johan krijgt taart

40 min geleden

HOOFDDORP – Johan de Kock, die woensdag de politie bevrijdde uit een benarde situatie, heeft een taart gekregen. Die was al grappend beloofd, maar nog niet aangekomen, totdat een artikel van De Telegraaf weer roering aan de zaak gaf.

„Belofte maakt schuld, eet smakelijk Johan!”, schrijft de politie Haarlemmermeer op Twitter, verwijzend naar het artikel over de falende parkeeractie.

Johan de Kock hielp afgelopen woensdag de politie een handje. Agenten hadden een auto bovenop een paal geparkeerd. Aanvankelijk wilde De Kock de agenten „even uitlachen”, maar daarna besloot hij zich van z’n beste kant te laten zien.

Omdat de agenten alleen een plastic schepje hadden en de bergingsdienst ook niet de juiste middelen had, fietste hij naar huis. Eenmaal teruggekeerd met een ijzeren schep, konden ze samen de auto bevrijden.

De agenten moesten taart trakteren op kantoor; een traditie bij blikschade. De Kock was ook een lekkernij toegezegd. Die belofte is de politie nagekomen. „Vanavond ga ik hem heerlijk opeten”, schrijft De Kock op zijn site. „De volgende ochtend waarschijnlijk weer naar de sportschool.”

Lees hier terug hoe de agenten op de paal terechtkwamen.

Scroll naar boven