En we zijn weer thuis! Door Johan / 2 augustus 2015 Even rusten op de Steigerhoutenbank in het zonnetje… Wat een rit zeg, 17,5 uur gereden inclusief plaspauzes, 1x tanken en 1,5 uur slapen in de auto. zaterdag 23.00 uur vertrokken en vandaag om 16.30 uur thuis!
Dus? Waneer duiken?
Snelheidsduivel