En we zijn weer thuis! 

 
Even rusten op de Steigerhoutenbank in het zonnetje…

Wat een rit zeg, 17,5 uur gereden inclusief plaspauzes, 1x tanken en 1,5 uur slapen in de auto. 

zaterdag 23.00 uur vertrokken  en vandaag om 16.30 uur thuis!

2 gedachten over “En we zijn weer thuis! ”

Reacties zijn gesloten.

Scroll naar boven