Wij waren een dagje naar Milaan en kwamen gisteravond terug en toen bleek er een storm van max 2 minuten geweest te zijn, gegokt word een windsnelheid van 200km/uur. Onze tent plat en alles nat door de regen niets was gespaard gebleven.! Bomen zijn omgevallen op caravans, auto’s en veel tenten gesneuveld. Vannacht in het restaurant geslapen op veldbedden die het rode kruis gebracht had. Echt een ramp, gelukkig is nu bijna alles weer droog en pakken we de draad weer op, camping eigenaar heeft dit in geen 40 jaar meegemaakt. dan heb je weer een update! De koelkast doet het gelukkig nog 😉 ook die was omgevallen en dan weet je gelijk hoe hard de wind was.
