Bedankje voor mijn inzet op schoolDoor Johan / 19 juli 2012 Willen ze me aan de drank hebben of moet ik gaan schrijven over drank? In ieder geval vind ik het een leuke attentie die ik gekregen heb. Bedankt team Klippeholm!