Running: Mon, 25 Jul 2016 07:50:27

buongiorno!

Heerlijk rondje gedaan, deels langs de weg en deels door het bos!
Laatste kilometer was het wel zwaar, zon kwam door en dus veel warmer! Blij met mijn loopband met waterflessen!

Scroll naar boven